Svar till Josefine

Svar till:

Josefine om La uppdatering:
Gud alltså, hur gammal är du?! Du skriver en hel roman om hela ditt liv, fastän du berättar om en liten helg. Du är väl åtminstone 18 eller något eftersom du jobbar och sådär.
Hur töntigt skriver du? Jaja, här fick du en roman tillbaka. Kram.
02 September, 19:22

Svar: Ja, jag är nitton år gammal, och mycket möjligt att jag skriver en liten roman då och då, men jag håller i alla fall inte på och hackar på andras bloggar!
Jag skriver inte töntigare än någon annan bloggare, så jag tycker att du kan ge dig! Det finns ingen som tvingar dig att läsa någons blogg, eller?
Jag gillar att skriva mycket, och det tänker jag fortsätta med, och de som vill läsa får göra det, och de som inte vill slipper!
Nu fick du väl en roman tillbaka, men vet du vad? Det bjuder jag på med ett leende :)

// Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0