Svimma idag?

God morgon alla underbara!

Idag är det torsdag, och det är faktiskt en fin morgon här i Malmö, om än kall...
Jag måste ha varit jättetrött igår kväll, för imorse ringde det inget alarm på min mobil, och jag skulle kunna svära på att jag ställde det igår kväll, efter att jag målat naglarna...
Känner mig gammal och förvirrad...

Idag ska jag vara på jobb till fem ungefär, för att slippa åka hem om innan dansen. Det finns faktiskt fördelar med att jobba nära där man har aktiviteter på eftermiddagarna. Idag ska jag till Rydbergs och dansa till Circus med Britney Spears, om jag inte minns fel... Var där inte förra veckan för att jag inte mådde bra...
Hoppas verkligen att jag kan dansa idag, men jag är lite orolig...
Vaknade imorse och var jätteyr... Ni vet, det känns som om världen snurrar fast man står helt still! Rör man sig snurra det mer, och det är svårt att fokusera med blicken...
Sådana dagar brukar jag ha svimningskännigar, och jag har bara svimmat en gång i mitt liv, och det var på Rydbergs...
Känns inte allt för lovande...
Den gången föll jag ihop mitt under uppvärmningen, men lika snabbt som jag trillat var jag uppe på fötter igen, och fortsatte...
Jag fattade liksom inte vad som hände...

Så hela dagen ska jag gå runt och hålla tummarna för att jag inte ska svimma...

Puss och kram

Therese

P.S Det kan bli lite dålig uppdatering idag med... Ska nämligen sitta en del av dagen med mamma, för att bli lite telefonvan... Typ se hur hon gör när hon letar i Prima, och hur man tacklar olika människor... D.S

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0