Tillbaka på stolen

Tillbaka på min stol igen!
Har suttit i ett svinkallt rum sedan klockan ett, och pratat om hur vi ska jobba, när vårt nya system drar igång.
Känner att jag har noll koll, eftersom jag bara varit där lite mer än två veckor, så jag nickar mest och håller med...
Visst, det här mötet var ganska lärorikt...
Vi fick göra en egen profil(välja 8 kort med egenskaper som vi tyckte passa in på oss), och sedan ta två kort för varje kollega i rummet.
Båda profilerna stämmde faktiskt bra överrens. Det är ju faktiskt skönt att ens kollegor ser en, som man ser sig själv...

Nu vill jag bara hem!
Blir alltid fruktansvärt trött av att sitta och lyssna, rakt upp och ned i flera timmar... Känner mig totalt oinspirerad att åka och dansa, men jag ska ta mig i kragen, och komma dit!
Måste ju röra på mig, även om jag hellre skulle stanna hemma, och bara ta det lugnt...
Som sagt, tid är en bristvara i mitt liv...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0