Tisdagens planer

Vad ska man göra idag då?
Om jag inte blir mer förkyld, eller känner mig hängigare, så ska Richard och jag åka iväg och simma några vändor på Burlövsbadet. Jag hoppas att vi ska kunna göra det, men jag kommer verkligen att frysa hela tiden... Lite segt, men vad gör man inte för att må bra?

Igår fick vi ett sms från Pilgrim att de har 20% rea på Storgatan i Malmö i samarbete med Make-up Store... Jag hoppas att det innebär att Make-up Store också har 20 % rea, för då ska jag faktiskt handla de två ögonskuggorna, som jag verkligen vill ha!
Så jag skänker en extra tanke till de högre makterna, att det faktiskt är så, så att jag kan köpa dem! Skulle förgylla min dag ännu mer!
Älskling och jag ska försöka vara där när erbjudandena börjar gälla klockan 17-19. tanken är väl att vi ska försöka vara klara till typ halv sex, så att vi kan komma iväg och simma, innan klockan blir alldeles för mycket... Vi måste ju hinna äta någon gång också...

Det är väl tanken med dagen tisdag! Ingent speciellt, men känns ändå helt okej^^

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0