090909 onsdag

Jag lyckades simma 1500 meter igår. Ville egentligen simma mer, men de andra som simmade på banan, simmade verkligen inte snabbt om man säger så...
När vi sedan kom hem därifrån ställde jag och mamma oss, och lagade chili con carne. En av mina absoluta favoriträtter!
Ska lägga upp receptet senare, så kan ni själva testa att göra det! Super enkelt!
När vi hade ätit, slog vi oss ner i soffan, och tittade först på Idol. Tyckte det var lite kul att det började igen, men det är egentligen bara auditionsbiten som jag tycker om...
Sedan blev det en timmes dötid fram till Hells Kitchen, så då tittade vi på The Menatlist. Var riktigt mysigt att bara sitta och titta på TV, med familjen!

Ja, då var det onsdag idag... Det händer väl inte galet mycket, mer än att jag ska till kören halv sju, och att Idol börjar efter fotbollen ca 21:00.
Det enda som egentligen hänt idag, är väl att min fina test TV klocka, gick lite sönder idag... Ett stift i klockan trillade ut i bilen... Jag hittade det, och kunde laga den inne på kontoret, men nu har jag börjat fundera på om jag ska önska mig Dolce & Gabbana varianten från Hansa istället, i tron att den håller bättre... nackdelen är väl att den går på några tusenlappar... Känns som galet mycket pengar för en klocka, men jag tycker verkligen om test TV klockor!
Får börja spara lite, och önska mig den i julklapp... Nu är jag livrädd för att den klockan jag har ska gå sönder när jag är ute... För försvinner det stiftet som jag tappade idag, kan jag inte laga klockan...
Jaja, får se hur det blir med det, det är tokmycket pengar, åtminstone för mig!

Nu är det snart lunch, och det blir chili con carne! Längtar verkligen! Mamma ska bara komma tillbaka från sin promenad...

Ja, för er som missat det är det den 9:onde september(månad 9) 2009, så egentligen borde man väl göra något speciellt idag... Kanske skulle köpa klockan i alla fall, men då är frågan: För vilka pengar? Nästan alla mina ligger sparade på ett studiekonto...
Jaja, får väl se, mitt enda mål förtillfället är att bli klar med dessa j*vla listor, och äta lunch, om mamma bara kommer tillbaka...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Lisa

toppen ! :D

mitt mål är iaf innan jul .. ha gått ner ett X antal kg . det måste man väl klara ? :)

kramis

2009-09-09 @ 13:32:02
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Sisse

sv: ja jag vet, brukar vara där inne :D även sannasrum.blogg.se har lite tips :)

2009-09-09 @ 14:20:16
URL: http://oldfriend.blogg.se/
Postat av: Lisa

ah jag hoppas verkligen att det blir ett kg iaf :) haha

nä men det ska bli bra detta :D

kram

2009-09-09 @ 17:26:50
URL: http://jinandjang.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0