Nu är jag trött på mig själv!

Mitt nya liv börjar idag!
Jag är trött på mig själv, och nu vill jag ha förändring!

NEJ:
- Inget godis(mörkchoklad någon gång ibland)

- Glass (någon gång)

- Kakor/tårta endast kalas

- (Lite) kolhydrater

- Läsk/cider/vin

-Tuggummi(någon enstaka gång)

JA:
- Frukt/grönsaker/nötter (osaltade, liten mängd)

- Popcorn (fredag ev. lördag helst ej båda)

- Kött/kyckling/fisk

- Vatten/juice(lite)

Från och med idag ska jag ta tag i mig själv!

Motion:
- Dans x 2(vecka)

- Simma 1-2 gr vecka

- Gå 1-2 gr vecka (30 min)

- Situps/armhävningar/rygglyft m.m

Den här gången måste det gå! Jag vill bli nöjd, och må bättre! Trött på att vara sötsugen, och trött, så nu måste jag försöka på riktigt!

Önska mig lycka till!

Puss och kram

Therese

P.S Nu på rasten lyckades jag att inte ta någon godisbit, fast de bjöd på det. Ett steg i rätt riktning! D.S


Kommentarer
Postat av: Lisa

klok du är .. jag behöver med .. pust , orka ?

du är duktig :D

2009-09-08 @ 14:05:32
URL: http://jinandjang.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0