Den här dagen kan bli bra

God morgon alla fina människor!
Äntligen är fredagen här, och fast solen inte skiner, så regnar det i alla fall inte, så något positivt är det väl!
Känner mig lite klarare i huvudet idag...
Det är precis som att den lugna kvällen igår, lyckades få mitt huvud att varva ner lite...
Tog mig och dansa igår, fast jag inte mådde helt hundra... Kände att jag verkligen behövde röra på mig, för när jag dansar brukar mycket stress och spänning släppa precis för stunden, och igår var det vad jag behövde! Visst var det jobbigt, och det tog en stund innan jag kunde börja fokusera fullt ut på vad jag höll på med, men sakta men säkert kom jag ner på jorden, åtminstone en liten del av mig!
Sedan var det snabbt hem och äta och duscha och ner på KU. Var inte alls pepp, men hoppades att vi skulle göra något kul, och väl framme fick vi reda på att vi skulle se filmen Bröllopsfotografern, och jag kan knappt i ord säga hur glad jag blev! Har velat se den länge, men det har inte blivit av... men nu fick jag se den, och de timmarna när jag bara satt och titta på TV, så kände jag hur hjärnan kopplade ner, och började arbeta i ett betydligt behagligare tempo!
När jag sedan kom hem smörde jag in mig med bodybutter från The Bodyshop med doft av passionsfrukt och sedan somnade jag!
Vaknade idag, ganska trött, men hjärnan känns okej! Hoppas verkligen att det håller sig så här!

Idag har jag lovat mig själv att ta det ganska lugnt, och bara njuta av att det är fredag, så ikväll blir det god mat, mys framför TV:n och om jag orkar ska jag pyssla lite!

Vad ska du göra idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

kanske blir grillning om magen och huvudet blir bättre, själv då?

2010-04-23 @ 10:16:41
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

jaa de är ju hur mysigt som hälst specielt nu när de är vakert väder :) okejokje.

2010-04-23 @ 10:29:31
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.idag ska jag till h.m och köpa en tröja.hoppas att du får en riktigt bra fredag.kramar

2010-04-23 @ 10:47:58
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Hoppas du får en lugn och skön dag!

2010-04-23 @ 12:14:57
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, dom kläderna är verkligen fina. =)

2010-04-23 @ 12:28:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0