To tired!

God morgon alla underbart fina!
En grå tisdag som enligt meterologerna bär med sig regn... Känns lite tråkigt, men finns ju inte mycket att göra åt saken!

Igår blev det inte så mycket pysslande... Vi köpte nämligen ny tvättmaskin och torktumlare, det gjorde att jag till slut bestämde mig för att laga kvällens middag själv. När klockan var kvart över sex, var jag vrålhungrig och behövde middag omgående, så jag ställde mig och fixade spagetti och köttfärssås!
Det blev faktiskt bra, och det smakade gott också!
Efter det var klockan nästan sju, och då fick jag börja värma upp maten igen, eftersom syster skulle komma hem från träningen... Så innan hela familjen ätit var klockan nästan åtta! Tur att jag åt tidigare!
Så sedan orkade jag inte pyssla! Så får försöka att göra det någon dag under veckan!

Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända... Tanken är att jag ska åka och dansa, och det hoppas jag kunna göra, och sedan tänkte jag se The good wife klockan 21:00 på TV4. Tyckte faktiskt den serien var bra!

Vad ska du göra idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

hej med mig är det bra själv då?

2010-04-20 @ 10:03:23
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa tokigtgoda ;D

2010-04-20 @ 10:06:13
URL: http://pinksnow.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0