Min sista dag är här nu...

God morgon alla fina!

Min sista dag idag! Det känns så jäkla konstigt...
Jag har jobbat här sammanlagt i mer än ett år... Jag började som sommarvikarie förra sommaren och jobbade i två veckors perioder, sedan blev jag ledig i två veckor innan jag blev månadsanställd.
Och nu sitter jag här, ett år senare, och tycker det känns tomt...
Det här jobbet har ju inte varit mitt drömjobb, men det har gett mig pengar, som gett mig chansen att kunna börja plugga på måndag.
Dessutom har jag träffat och lärt känna många underbara människor, och jag kommer sakna det, även om det finns mycket som jag inte kommer att sakna.
Många undrar hur det känns att sluta och så, och menar att jag väl ska tycka att det ska bli skönt, men samtidigt känner jag mig lite kluven...
Detta har blivit min vardag, jag har fått rutiner och lärt mig gilla det, nu ska jag börja om på nytt med mer disciplin, nya männsikor, nya scheman och nya erfarenheter, och samtidigt som det är spännande känns det lite skrämmande...
Men jag är förväntansfull, och tycker att det ska bli kul att börja läsa till florist! Men kommer ändå sakna det gamla...
Men är väl vane-människa...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

$v jaha ok låter juy kul :)

jag vänta på en design som en här på bloggen skulle göra men vete fan vad som hände med den :P haha

händer denna fredagen då ?

2010-08-20 @ 10:40:06
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Kicki

vad kul !

Ikväll blir det att chilla.. se på film och sånt :)

2010-08-20 @ 13:02:12
URL: http://loeria.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0