Nagellacksshopping

Blev lite shopping igår!
Egentligen var jag ute efter lite nya kläder, men hittade inget som tilltalade mig riktigt ordentligt, så istället för att handla, och sedan bara låta det ligga/hänga i byrår och garderober, så sansade mig, och lät plaggen hänga kvar i affärerna.
Istället blev det nagellacksshopping!
Har bara hört talas om Graffiti-lacken, men inte sett dem i verkligeheten, så Malin och jag begav oss på jakt.
Ingen affär på Entré hade nagellacken, förutom KICKS, men där var de helt slut!
Istället köpte jag ett lila nagellack från Isadora som heter Icy Purple på Cubus, samt ett supergulligt lipgloss i form av en cupcake!
Jag blev kär och var tvungen att köpa det!
Cubus hade 25% rea på nagellacket så det blev billigare än ordinariepriset på 69 kr.

När vi sedan blev hämtade åkte vi till Jägersro och där hittade vi två Graffiti-lack. Det vita hittade vi på H&M för endast 49 kr, precis som det guldmetallica-lacket.
Det svarta köpte jag inne på KICKS för 69+ ett gult Mavala-lack som jag glömde fotografera. Köpte ett guld på H&M för en tid sedan men det var så dåligt att jag inte tänker använda det igen!

Nu ska jag bara leta upp ett gult och ett grönt Graffiti-lack, sedan är jag nöjd!

Kommer lägga upp bilder på mina nymålade naglar under dagen, så håll utkik!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Kasia

Ååh ett sånt lipgloss måste jag köpa! super sött :)

2010-08-19 @ 12:43:16
URL: http://kasia.webblogg.se/
Postat av: Eleonore

Det var riktigt snyggt, det lilarosa lacket, passade verkligen till graffitilacket :)

2010-08-21 @ 10:35:22
URL: http://fikamed.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0