Guten morgen!

God morgon alla fina!

Torsdag idag, och idag var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette när klockan ringde...
Upp kom jag i alla fall, och det är väl alltid något...
Idag blir det dans och KU, och det ska bli kul faktiskt. Hoppas bara att jag är piggare än igår...
Igår efter kören var jag helt slut! Började nästan känna mig dålig igen, och det var verkligen inte kul...
Har ju märkt innan att jag inte varit helt kry i halsen och det blev bekräftat igår när vi sjöng, men det var ändå inte så farligt... Det var mer den totala tröttheten som jag tyckte var lite jobbig... Tycker inte om att bli helt slut av typ ingenting...
Har i alla fall grym träningsvärk i sidorna sedan i tisdags... Vi gjorde en rörelse jag normalt inte gör, och igår började träningsvärken smyga sig på...
Ganska skönt, men ett rent helvete när man behöver hosta, eller ska böja sig^^ Hoppas Cissi är snäll ikväll och inte kör galet mycket mage...

Fasen, har börjat få någon rethosta... BAra jag inte får sådan hosta som mamma har... Då blir jag knäpp!

Vad ska du göra idag?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; skola och sen tjejmiddag :) själv då?

2010-02-18 @ 08:56:24
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: karin

ja det är klart vi ses ikväll! :D

2010-02-18 @ 09:32:23
URL: http://beliveinme.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0