I´m back again!

I´m back!

Är fortfarande förkyld och jättetrött, men har ingen feber vad jag vet i alla fall... Känner mig dock inte helt säker på det för tillfället, men det är väl mest för att man är igång igen!

Ledsen för dålig uppdatering, men har legat helt utslagen i min säng och försökt sova de stunder jag kunnat...

Kort sagt kan vi väl säga att det inte hänt så mycket denna veckan... Det mest spännande har väl varit att jag suttit upp och sovit, vaknat av att jag inte kunnat andats genom näsan eller att näsan runnit som om den fick betalt för det... Svettats som en gris(vissa gånger kändes det nästa som om jag duschat men glömt torka av mig med handduken...), ja, sedan har jag väl mest levt på glass...
Jag har nämligen en tendens att helt tappa aptiten när jag blir sjuk... Och när jag varit så här täppt har jag inte ens känt smaken av vad jag ätit och då blir man inte direkt hungrig...

Men nu är jag här, och det känns ändå bra!
Ska försöka orka hela dagen, men får se hur det går...

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0