Idag är det fettisdagen!

7b623425ca0e6ae41677dd9d513f7d82.png

Idag är det fettisdagen! En helt vanlig tisdag. Detta betyder ju att man ska äta massor av semlor, och verkligen bara frossa, men det ska inte jag göra idag... Visst det kanske blir en semla, men inte flera!
Jag ärar denna dagen med att ha på mig en av mina egna berlocker som är i formen av en semla.
Ni ser bilden, men den är tyvärr inte så bra...

Och nu är det bestämt, jag ska börja sälja mina berlocker och smycken, ska bara fixa en bra sida, och sedan rullar det igång!

Idag händer inte så mycket faktiskt, mer än att jag ska börja dansa i den nya dansgruppen, och jag kan väl säga att jag är nervös...
Pirrar i hela kroppen... men det ska säkert gå bra, känns bara så jäkla surt att ha missat första gången, men vem vet, det kanske var flera som var sjuka...?

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0