Min helg

Okej dags för ett riktigt god morgon inlägg nu!

God morgon på er alla!

Måndag igen, och tröttare än någonsin...
Helgen har varit toppen!
Hela fredag satt jag och fixade Emmas 20 års present som från mig var ett fotokollage med bilder sedan vi var små(belv jättenöjd!), sedan fick hon ett armband från Pilgrim med eb hjärtberlock från hela familjen och pojkvännen och sedan fick hon en cupckaesblomma. En halvgalen idé som jag valde att genomföra under lördagen innan vi skulle iväg. Fick idén på någon blogg, som visade en bild som hon hittat på nätet och jag tyckte det var en kul idé!
Alla presenterna verkade bli uppskattade, så jag var extra nöjd! Ska försöka lägga upp lite bilder från i lördags, så att ni får se lite av presenterna!

Igår, söndag, blev jag halvt om halvt uttvingad i längdskidspåret på Bulltofta... Alla som känner mig vet att jag suger på skidor, men jag tänkte att så jäkla svårt kan det inte vara om man bara ska åka plant, och en ganska kort runda...
Ha, fick jag! Systrami lurade ut mig tillsammans med pappa på en runda, som sammanlagt blev mer än fem kilometer! Med nerförsbackar! Så länge jag åkte plant och uppför var det lugnt, men så fort vi skulle ner blev det problem! Systrami och jag åkte i lössnön då, för att slippa trilla!
Men när vi kom till sista backen gav vi upp och gick sista biten! Men det rörde sig bara om cirka 200 meter!
Så glad jag var när det var över! När vi åkte kändes det som om spåret aldrig skulle at slut, och det gjorde det inte heller! När systrami och jag valde att gå, fortsatte det riktiga spåret, ut bland de andra spåren igen, så vi vet inte exakt hur långt vi åkt när vi började gå, och hur långt spåret vi åkte egentligen skulle vara... Trött på det var jag i alla fall!

Sedan gick vi hem, och jag hoppade in i ducshen, för att bli lite fräschare och sluta frysa! Sedan hamnade jag i någon dvala... Jag är liksom inte van vid att åka skidor i mer än 1½ timme... Men har i alla fall ingen träningsvärk! Och det är jäkligt skönt!
Sedan vi ätit hos älskling åkte vi hem till mig, och åt årets första semlor med familjen och såg på en Wallanderfilm... Riktigt mysigt, och därefter hittade jag kudden i sängen!

En rolig men tröttsam helg i positivbemärkelse!

Idag, blir det jobb, och sedan blir det att åka, hem och ta det lugnt! Mår inte riktigt toppen känner jag, men får ställa upp för gruppen, för många är sjuka och så...

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Haft en bra helg alltså? :)

2010-02-01 @ 08:49:03
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: N I L M A

det låter ju som en ganska bra helg!



hoppas du får en fin vecka :D

2010-02-01 @ 10:24:46
URL: http://nilma.myshowroom.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0