Svar på tal till Marcus/Hanna

Detta inlägget berör bara dessa puckon som kommenterar anonymt!

Svar till Marcus/Hanna:

 Tänkte bara visa att vissa männsikor är riktigt pantade!
Som alla kan se är det samma IP-adress som lämnat två "anonyma" kommentarer under två olika namn... Smart! NOT!
Lillördag betyder bara att man kan lyxa till det lite extra, dessutom åt jag semla igår, inte idag pucko!
Bara för att du inte gillar HOUSE betyder inte det att ingen annan gör det... Finns trots allt en anledning till att de sänt det i flera omgångar!
Jag stryker en del av mina kläder själv, men oftast mamma eftersom jag gör mycket annat på min fritid. För mig är det inget krav med strukna kläder, så det är ett val hon gör själv!
Dessutom stavar jag precis som jag själv vill! Iofs, är ingen korrekt stavning, så du kanske borde se över din egen staving först?
By the way, du missade stor bokstav på dina namn!
Eller du kanske vill peka ut var stavfelen var?
Eller jag kanske skulle kalla dig Karla? Du har ju kommenterat anonymt tidigare...


Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen: Vissa människor har inget liv! Tragiskt men sant! Och vad fan är meningen med att kommentera anonymt?

PUCKON är precis vad ni/du är!


Kommentarer
Postat av: syster

Vissa människor har förmodligen inget jävla liv, om man inte har något bättre att skriva kan man lika gärna hålla käft ingen har bett dig vem du än är att kritisera!!! Lär dig sköta ditt eget och vågar man inte skriva ut sitt eget namn och stå för vad man skriver måste man ju vara riktigt jävla feg!!

2010-02-17 @ 13:18:55
Postat av: Karin

haha , såna människor är inget att bry sig om.

Dom vill bara få andra att må dåligt,eller känna sig dåliga. Skit i det ;) det är din blogg,du skriver väl och stavar som du själv vill. Ingen som ber dom att kolla in på din blogg?!

Shit :P



Kramar!

2010-02-17 @ 21:18:21
URL: http://beliveinme.blogg.se/
Postat av: sovereign

Haha ååååh... Jag må tycka att man inte behöver läsa om man stör sig på något. Du får helt enkelt se till att inte ta åt dig:)

2010-02-18 @ 07:55:13
URL: http://ssovereign.blogg.se/
Postat av: Emelie Nygren

Vart gör du dina bloggdesigner så måste jag inte vänta:):) snälla snälla

2010-03-06 @ 11:24:24
URL: http://emminygren.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0