Underbart fynd på Gina tricot

Glömde ju berätta att jag var på OBS i lördags, och då faktiskt gick inom Gina Tricot.
Hade spanat in en klänning på deras hemsida, och tänkte att den här gången skulle jag i alla fall hinna se klänningen in real life, innan den utgår ur deras sortiment. Sakt och gjort, traskade dit, och hittade klänningsstället direkt.
Kan bara säga att jag blev lika kär i den som jag blivit på hemsidan!
Tog en direkt och gick in och provade den... Lite för stor, så syrran fick hämta en mindre, och den satt perfekt!
Först fick jag lite problem, för jag tänkte att den var sjukt svår att strycka och mamma blir galen, men så såg jag det bästa!
Man kan själv välja om klänningen ska vara lite ballonging (som på bilden), det är nämligen band under klänningen, som man knyter ihop för att få den effekten, annars blir det en vanlig rak och fin sommarklänning. Då var förälskelsen total!
Det vara bara att gå till kassan och betala!
Hade den funnits i blått hade jag nog köpt den också, men i blommigt finns den bara i svart eller rosa, och jag älskade den rosa! Och den kosta bara 199 kr!
Så check, för ännu en sommarklänning i garderoben!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Karin

Den är jätte fin! har själv kollat på den , men har inte rikigt råd just nu (A) desutom tycker jag inte det känns lönt att köpa en klänning till. När det är snö(!) ute :P haha. men jag kan verkligen se den på dig! :)



Kramar

2010-02-15 @ 18:20:31
URL: http://beliveinme.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag såg de klänningarna i lördags. Jättefina!

2010-02-15 @ 18:31:10
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: hanna

..eller så kan du ju lära dig att stryka själv kanske?? OCH stava!!

2010-02-17 @ 09:28:50


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0