It´s a new day, it´s a new week

God morgon alla fina!
Måndag idag, och ännu en dag blir det teater ikväll! Men idag är det systers klass som har premiär.

Igår var vi som sagt och såg Fame på heleneholm, och den var bra! Dansarna var grymma, vissa skådespelare var jättebra, precis som vissa sångare, men jag blev inte helt wow... De var duktiga och så, men ja, jag vet inte...
I alla fall efteråt beställde vi pizza och kollade på skidor från OS, och sedan skulle vi sett på en film och käkat de muffinsen som jag bakat på förmiddagen, men det blev inte riktigt så... Filmen funka inte, så vi käkade muffins och kollade vidare på OS, och sedan någon vampyrgrej som syrran totalt älskar!

I lördags... vad gjorde jag då? Eh...jo just det vi var på kalas hos en kompis som fyllde sjutton. Mysigt, och vi såg även på Melodifestivalen. En del låtar var väl helt okej, men vissa var faktiskt bara dåliga, men så är det väl alltid!

Och i fredags blev det Let´s Dance, och hemlagad chili con carne, vilket var riktigt mumsigt!

Men nu är det en ny vecka och allt vad det innebär! Bland annat ska jag dansa för första gången i den nya dansgruppen nu på tisdag, som jag missade förra veckan för att jag var sjuk...
På onsdag är det kör som vanligt, torsdag är det dans+KU, och fredag vet jag inte än... Just det, och ikväll är det teater!
Ska även försöka bli klar med en bloggdesign, och skapa en underblogg till mian smycken så att ni kan börja köpa av mig!
Hoppas få klart allt denna veckan faktiskt, så vi får väl se hur det går!

Vad ska du göra i veckan?

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0