Dagen idag och lite från igår

God morogn alla!
Idag verkar ju blogg.se fungerar ungefär som vanligt! Känns skönt att slippa klydda med allt!

Igår var det torsdag, och min dans började igen efter ett långt juluppehåll!
Som jag skrev igår var jag säker på att det skulle bli extremt jobbigt, och att jag knappt skulle orka någonting, men jag blev glatt förvånad när vi väl började...
Visst blev jag trött och så, men inte mer än vanligt! Dessutom har jag ingen träningsvärk idag, inte ens i benen eller i magen, så jag kom fram till att jag nog har lite basfysik... Känns sjukt skönt!
Direkt efter dansen, var det bara hem, duscha och äta, och sedan åka raka vägen ner på KU, på kvällens schema stod det film, och igår fick vi se Boot Camp. Vi poppade popcorn och bänkade oss vi dprojektorn, och började titta...
Hade aldrig sett den tidigare eller ens hört talas om den, men jag tyckte den var riktigt bra!
För er som inte heller vet vilken film det är, så handlar den om ungdomar som är "problem" för sina föräldrar(min personliga åsikt är att föräldrarna många gånger drivit dem till spetsen av deras beteende), som blir förda till ett läger mitt i Stilla Havet på en ö, och där måste de jobba hårt, och bli "bättre" männsikor(se filmen så förstår ni"").
Den var riktigt bra, och visar hur enkelt det är att manipulera människor, så helt klart en sevärd film!

Men idag är det inte torsdag, utan fredag! Så jäkla skönt måste jag säga! Har längtat hela veckan, och äntligen så är det helg!
Idag blir det att jobba, och sedan hjälpa mamma att handla, sedan ska jag fixa med en present! Har liksom världens idé!

Vad ska du göra i helgen?

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad kul :) hoppas du får de roligt :)

2010-01-29 @ 08:20:28
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: livsstilar.se

blogg-tävlingar du kan vinna :

5 500kr presentkort hos kicks.se

Ipod nano 5g 8gb silver

1000 kr presentkort hos nelly.se

----------------------------

öppnings erbjudande

skriv om oss på din blogg och få gratis telenor kontantkort inkl 400 kr att ringa för

2010-01-29 @ 09:35:18
URL: http://livsstilar.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0