Fredag

Äntligen är det fredag!
Jag vet, min vecka har varit superkort! Har ju bara jobbat två dagar, så borde inte klaga!

Det blev inget scrapande igår, utan istället lite pyssel med någon bloggdesign! Riktigt kul det med, även om ögon fick stryk!

Njuter av den soliga dagen utanför fönstret, men önskar verkligen att jag var där ute med den, även om det säkert är rövakallt!
Men det hade jag kunnat leva med om jag bara fått ha min kamera med mig!

Snart är det rast, och dags för fruktsallad, och ikväll blir det gurk- och morotsstavar! Med dipp!Mums!!!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0