Fruktsallad istället för en kaka

Måste faktiskt få lov att säga att jag är lite stolt över mig själv nu efter fikan...
Vi har typ alltid kakor här, åtminstone sedan november, vilket gör att frestelsen kan bli enormt stor...
Brukar tyvärr falla ner i de djupa fällorna, och nio av tio gånger är jag egentligen inte alls sugen utan äter mest för att jag ska äta...
Sadant ätande gör mig irriterad...
Men idag åt jag ingen kaka/kakor, istället hade jag lite fruktsallad med mig, som blev över sedan igår... Minst lika god idag, och äpple/päron/apelsin/kiwi/vindruvor/färsk ananas kan ju inte vara bättre sötsugssläckare!
Känns som ett litet steg i rätt riktning, så nu gäller det bara att fortsätta, och lyckas stå emot, men det ska nog gå fin fint^^

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0