Inget speciellt^^

Snart slutar jag för dagen, och jag kan bara säga ett ord: LÄNGTAR!
Det har varit en jobbig månad på jobb, och nu ska det bara bli så skönt att få lämna lönen, och påbörja nästa...

Vet inte vad jag egentligen ska skriva...
Känner mig mest helt tom i huvudet, vilket inte är så vanligt för att vara jag... Men någon gång ska det väl hända!
Kanske har tid att pyssla ikväll, eller kanske baka, men kanske bättre att spara sig till imorgon på KU. Vi ska tydligen baka och "be". Känns mysigt, ska bara försöka hitta något toppen recept att kunna ta med!
Chokladkake receptet kommer givetvis med!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst är den :D

2010-01-20 @ 15:50:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt blogg du har :)

checka in min vettja :P

2010-01-20 @ 18:58:13
URL: http://smkstyle.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0