Lite allmänt

Jag undrar om jag håller på att bli sjuk...
Fryser jättemycket, har vaknat kallsvettig de senaste nätterna, och fryser då ännu mer! Sover med dubbla täcken intill elementet, har tjocka strumpor och tjocka tröjor, värmefläkt på jobb, och filtar hemma och ändå fryser jag...
Kan ju inte påstå att vi har kallt hemma eller så eller att jag klär mig tunt, men jag får liksom inte upp värmen...
Fick skölja fingrarna i varmt vatten nu i morse för jag frös så att jag skaka! Det konstiga är väl att jag inte känner mig sjuk i övrigt, men det är i och för sig tur!
Har bara haft en förkylnig, som inte var särskilt svår, jämfört mot vad jag brukar få(en vecka med högfeber+ en superförkylning)...
Kanske kommer nu istället, eller så har Friscusjuicen gjort under!

Kollade precis ut och såg att det snöa, riktigt kul!

Idag ska kanske syrran och jag ut och promenixa ikväll, annars ska jag bara ta det lugnt!
Är trött idag precis som alla andra dagar, men lite extre eftersom vi var ute igår med jobb... Det blev verkligen inte sent eller så, men att jobba hela dagen och sedan gå ut och sätta sig i trevligt sällskap i mysiga lokaler med god mat, så blir man lite trött.
Jag åt faktiskt en oxfilétoast med pommes och hemgjord bernaisesås, och till efterrätt en chokladkaka med apelsinkräm(var hallon) och några hallon bredvid.
Det var verkligen super, men all energi rann iväg, blev sådär härligt mystrött, och det var kanske därför som jag somnade så snabbt som jag gjorde igår kväll...
Men hade jättetrevligt, och vill gå på Harrys igen!

Hej på er alla förresten!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0