Lite blå himmel...

Kolla precis ut genom fönstret och såg att det börjar bli mörkare ute, men såg även att molnen börjar lätta lite...
Kan faktiskt se lite blå himmel, och det får mig onekligen att tänka på igår...
Älskling och jag pälsade på oss och körde ut till Bokskogen för att gå en liten runda. Även när man är förkyld behöver man frisk luft!
Jag tog kameran med mig, och blev helt förhäxad av allt det vackra!
Solen sken underbart igår, och snön gnistrade!
Jag var i sjunde himlen!
Fick några fina bilder, men tycker aldrig att man riktigt lyckas fånga DET i en bild... Kanske är verkligheten för bra ibland?
Ska försöka lägga upp lite bilder ikväll eller imorgon så att ni också får se!

Puss och kram

Therese 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0