Liten update om mig själv

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt utan tvekan!

Humör just nu? Trött

Kläder just nu? En svart/vit klänning

Musik just nu? Donkeyboy - Ambitions

Sommarplaner? Tror inte vi har några än... Men något blir det säkert!

Hur många kuddar sover du med? Fyra stycken, men använder typ en^^

Spelar du nåt instrument? Om rösten är ett instrument, som mina gamla musiklärare envisades med så, ja då spelar jag ett instrument

Morgon- eller nattmänniska? Överlag morgon människa, men sena nätter går också super

Vem är viktigast för dig? Min underbara familj!

Bio eller promenad? Ganska stor skillnad, så väljer båda, även om jag promenerar oftare, än vad jag går på bio...
Är du kittlig? Skojar du?! Überkittlig alltid! Vännerna kan intyga!

Snarkar du? Japp^^ Men det gör i och för sig de allra flesta, mer eller mindre.

Stjärntecken? En röd liten kräfta!

Äckligaste insekten? Getingar, spindlar, tvestjärtar, bin, gråsuggor... Behöver jag nämna fler?

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga skulle vara jättehäftigt, för det har varit ett återkommande tema i mina drömmar sedan jag var liten, eller vara genomskinlig och kunna gå genom saker...

Vad vill du jobba som? Något kreativt, så det är ju därför jag ska plugga till florist detta året, sedan hoppas jag bara få jobb som det också!

Stökigt eller välstädat? Jag städar ordentligt varje vecka, men blir stökigt(läs förfaller) mellan gångerna, men jag trivs bäst när det är helt nystädat!

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? NÄ! Så jäkla höjdrädd!

Gillar du att sjunga? Jag gillar inte det, jag älskar det!

Anser du att du är stark? Inte sådär utöver det vanliga, men hyfsat i alla fall! Pojkvännen har det inte hur lätt som helst när vi skojbrottas^^

Vad gör du om du får hicka? Försöker hålla andan, tänka på annat, dricka vatten... Tyvärr brukar det inte funka, så oftast får jag vänta ut det...

Vad längtar du mest efter just nu? Att sluta för dagen, en skön promenad i snön, mat och bara slappa!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: c

jag stava nog fel , men maten där är supergod! verkligen :D

2010-01-12 @ 17:50:44
URL: http://imupsidedown.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0