Min nyårsafton!

Gott Nytt År och välkomna in i 2010!
Ett helt nytt år ligger för våra fötter, och jag vill visa lite bilder från vår nyårsafton som jag firade med mamma, pappa, älskling och farmor och farfar.
Riktigt mysigt!
Vi inlede kvällen med en drink jag faktiskt själv kom på!
Ett mått ananasjuice från konserveradananas, ett mått apelsinjuice, ett halvt mått peachpearl, en tredjedelsmått vodka och ett halvt mått vitvin!
Smaskens!
Garnera kanten med socker och sätt dit en halvskiva apelsin och drinken är perfekt!
Jo, och glöm inte någon isbit, så att den verkligen är kall!
Till förrätt hade vi en räkmacka, middagen bestod av fläskfilé fylld med örtost med bacon runt, hasselbackspotatis, sås och sallad.
Smaskens!
Efterrätten var havreflarn, vaniljglass, mosade jordgubbar, grädde, havreflarn, grädde, färska jordgubbar och silverkulor!
Enkel att göra, men ack så god!
Sedan vid tolvslaget bar det av ut, för att smälla lite och fira in det nya året!
Det märktes att många tagit thailandseldarna till Sverige, har aldrig sett så många eldballonger i luften som igår, minst ett tjugotal!
Riktigt vackert!
Jag körde faktiskt på lila och svart igår, och jag var glad att jag valde leggins, för vi hade över 11 minus igår, så det var riktigt kallt, men det blåste inte så det var ändå ganska skönt så länge man rörde på sig!
Nä en riktigt bra nyårsafton blev det, och jag är nyfiken på vad 2010 har att erbjuda!
Nu ska jag göra vid mig, skriva in lite saker i almanackan och kanske gå en runda, behöver luft!

Puss och kram

Therese


Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR

sv: Haha, tack ;-)

2010-01-01 @ 14:21:17
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Simone

Vilka godingfoton :)

2010-01-01 @ 16:15:23
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Säm

hehe:)

2010-01-01 @ 16:22:00
URL: http://zaibi.blogg.se/
Postat av: mina

God fortsättning gumman på detta nya år.kram

2010-01-01 @ 16:26:27
URL: http://blondis81.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0