Mitt öra...

Nu är jag trött på det här!

Har sedan någon månad tillbaka ont i vänster öra i omgångar...

Ni vet, helt plötsligt sticker/hugger det liksom till inne i öret, och man vet liksom inte varför...
Börjar bli smått galen på det!
Känns ju helt sjukt att det bara gör ont ibland, och det gör ju det också svårare att få hjälp...
Jag och mina jäkla öron! Man var väl inte öron/halsbarn när man var liten för ingenting!
Får kanske bara stå ut med det...
Man kanske vänjer sig vid att det gör ont ibland...
Du har inte någon idé på vad det kan vara?

Puss och kram

Therese


Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0