Söndag

Hejsan hoppsan!

Söndag idag, och är fortfarande superförkyld=(
Kom hem från HP kl 3 i går natt... Sov till tolv, och var fortfarande trött...
Ska försöka att fixa lite bilder sedan så att ni får se vad det är jag pratar om!
Idag har jag fixat med min nya almanacka och pysslat lite, och bara mest tagit det lugnt!
Är fortfarande fruktansvärt trött, men imorgon ska mamma, jag och syster bege oss ner i stan för att shoppa lite... Ska blandannat in på Panduro och checka läget!

Har precis ätit hemgjord chili con carne som jag gjort, tyvärr är smaklökarna på semster, men så blir det när man är förkyld...
Men nu blir det mer pyssel och lite TV, och sängen ganska tidigt så att jag orkar upp imorgon!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0