Svar till "En gammal läsare"

En gammal läsare om Gott Nytt År alla fina!:
Hej!

Det var länge sedan jag läste din blogg, men jag är glad att se att du har slutat särskriva - bra jobbat! :-)
IP: 83.249.10.144

Svar till "En gammal läsare":

Det måste vara svårt att stå för sina åsikter! Kommentera anonymt... Blir fruktansvärt trött!
Särskriva?
Det händer väldigt sällen och gjorde det innan också, och om jag skulle känna för att sär skriva får jag väl göra det så mycket jag vill?

Stå för vem du är eller strunt i att kommentera alls! Och detta borde gälla alla som kommenterar på en blogg!

//Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0