Torsdag igen!

Hej hej alla fina!

Torsdag idag, vilket betyder att det snart är fredag!

Igår om någon missade det, så snöade det något kopiöst, och när jag stod och väntade på mamma, i kanske fem minuter, trodde jag nästan att jag skulle frysa fast eller blåsa bort! Så fruktansvärt kallt!
Jag hoppades lite att kören skulle bli inställd men icke, och väl där var det riktigt kul precis som det brukar vara! Det var bara vädret som var sjukt oinspirerande!
Väl hemma, hamna jag framför datorn, och gnuggade de små geniknölarna, och jag tror att det blev bra!

Idag ska jag dansa efter jobb... Undrar hur det ska gå... Var sjukt länge sedan, och jag kan ju inte säga att jag känner mig på topp direkt... Vet egentligen inte vad jag vill, men det blir säkert kul när jag väl är där!
Brukar bara känna mig stel som en pinne efter ett sånt här långt uppehåll... Men det ska nog gå fin fint, får bara vara bered på grym träningsvärk imorgon!

Idag är vädret mycket bättre! Visst blåser det en del, men himlen är klarblå och solen skiner för fullt! Men marken är vit, och det ligger driver överallt!

Märker att blogg.se klyddar idag... och att layouten inne på ens egen sida är annorlunda... Tycker att den är ganska smart, men just nu när det fortfarande inte riktigt fungerar är det lite störigt...
Men man får ta nackdelarna med fördelarna!
Ska i alla fall kopiera det här inlägget, om den vägrar publicera, så att jag slipper skriva om det!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0