Torsdag, och ett nyårslöfte

Hej alla fina!
Torsdag idag, och jag är trött som satan... Att vara förkyld och behöva gå upp tidigt är inte kul alls!
Men i alla fall...
Det är ju sju dagar sedan vi trädde in i 2010-talet, och de flesta människor brukar ju försöka ha något nyårslöfte...
Jag har funderat länge på det, och har faktiskt bestämt mig för att ha nyårslöfte i år med...

- Godisuppehåll tom 25/6

Inget svårt egentligen, men ska verkligen kämpa i år! Inget godis, och inte kakor och sådant onödigt mitt i veckan.
Jag hoppas verkligen att det ska gå!

Men i alla fall, som sagt det är torsdag och man är inte ledig längre... Känns för jäkligt! But hey that´s life!

Puss och kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0