Mycket att göra...

God morgon alla fina!

Tisdag idag, och efter idag har jag semester! Ska bli jätteskönt, men om det blir så mycket semester vet jag inte... Är ju en hel del som måste fixas innan jag fyller tjugo på fredag...
Det ska handlas, städas, lagas mat, dukas, tält ska resas och så ska det bakas... Ska bli skitkul men det kommer att bli jobbigt!

Igår tog jag ju en fika med en gammal kompis, och det var trevligt måste jag säga. När jag sedan kom ut i stugan igen ställde jag mig och baka, och kan väl säga att jag hade behövt betydligt större muffinsformar för att undvika det som hände... Min muffinsplåt var täckt av en stor muffins... Vet inte riktigt vad som hände, men muffinsen växte och pös över, men de smakade i alla fall gudomligt!
Och även om inte alla blev vackra så såg de mycket bättre ut med lite grädde på!

Idag ska jag träffa min körledare igen och öva inför lördag... Har lite problem med en av stämmorna som jag fått, men hoppas att den bestämmer sig för att fastna tills i eftermiddag!
Sedan blir det kalas för farbror Tomas i Oxie... Blir mysigt!

Vad ska du hitta på idag?

Puss och kram

Therese 

Kommentarer
Postat av: Enira

Haha ville bara säga det! Åh har du en ny designe? <3

2010-06-22 @ 08:32:06
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Hej! Har satt igång fototävlingen jag har pratat om ett bra tag nu. Temat är sommarkänslor och jag hoppas att du är intresserad av att vara med och tävla! :)



PS Grattis i förskott! :)

2010-06-22 @ 08:44:53
URL: http://michellez.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0