Studenttiderna är här och jag längtar till...

dsc00767 (MMS)

Studenttiderna är här och jag längtar tillbaka! Idag är det exakt 1 år sedan som jag sprang ut och sjöng: FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR VI HAR TAGIT STUDEEENTEN! FY FAN VAD VI ÄR BRAAA!!!!! Dagen började med champangefrukost i Kungsparken, sedan promenad genom staden till Möllan där vi åt vår avslutningslunch, sedan tillbaka till skolan för fotografering och sedan var det dags för samling i aulan med tal av rektorn och sedan var det dags att kolla ut på alla familjer och vänner som samlats och så blev man utsparkad, åkte bil genom staden, och därefter var det fest med familjen, släkten och vännerna! En dag jag alltid kommer att minnas med glädje och därför vill jag tillbaka just i dessa tider! Så grattis till alla er som tar studenten! Njut och lev livet och glöm aldrig den dagen! Puss och kram Therese


Kommentarer
Postat av: www.nikela.blogg.se

Sv: det är bra med mig, hur är det med dig?(:

2010-06-04 @ 08:33:30
URL: http://nikela.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

va med i min tävling på bloggen! du hittar mer info i min senaste inlägg :) eller under kategorin tävling :D

2010-06-04 @ 10:25:02
URL: http://myyraans.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0