Sunny Saturday

Hej alla underbara där ute!
Lördagen är här, och den har varit jättemysig!
Pojkvännen och jag låg och drog oss i sängen innan vi gick upp och åt nygräddade pannkakor med självplockade jordgubbar. Riktigt mumsigt och en perfekt start på dagen!

Sedan var det dags att klä på sig och ta sig ner i stan! Solen sken och fåglarna kvittra och allt var bara helt underbart!
Jag fick inhandlat två saker, boken FLickan från tjugotalet av Sophie Kinsella, och ett lip balm från The Bodyshop med doften Sweet Lemon. Luktar underbart friskt och gott! Man vill nästan äta upp det... Tänk er doften från Cornetto Citron, då kan man ju bara bli sugen!

Efter att vi hittat det vi skulle, satte vi oss ut med kanalen och bara njöt av värmen från solen!
Det var fler som satt där och bara älskade det, och man kan ju bara bli lycklig när vädret är så vackert! Visst är det lite kyligt fortfarande, men i solen är det superskönt!

Sedan förflyttade vi oss till en parkbänk med lite mer lä, och ännu mer sol, innan vi begav oss till bilen och körde till Hornbach.
Pojkvännens mamma har också akvarium och har velat få sitt fixat ett tag, så det tänkte vi att vi kunde göra, så vi köpte sten, fiskar och en växt.
Sedan var det bara att städa akvariet och sätta i de nya fiskarna och växten, och det blev riktigt fint ska jag säga!
Mer liv, och fräscht med svart och vit sten!

Nu ska vi snart hem och äta, sedan blir det Andra chansen med Melodifestivalen, och jag ska se om jag kan hinna svara på lite kommentarer!

Puss och kram

Therese
 

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Therese!

Vi var mest ute i solen och var vid havet med våra hundar. Annars blev det lite städning och mys med barn och barnbarn.

Livet är så härligt nu när våren kommer och solen skiner och tinar upp vårt frusna inre.

kramar Susanne

2010-03-07 @ 11:06:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0