Dumlekola är frukt!

Som ni vet har jag ett ganska stort fotointresse, dock suger jag på att lägga upp bilderna på bloggen, ber så hemskt mycket om ursäkt för det, och jag försöker verkligen bättre mig!
Enda anledning till att jag är så dålig på det, är att min dator sällan är igång där jag har alla bilder, och då blir de aldrig redigerade och fixade, och hamnar aldrig här, men nu tänkte jag faktiskt låta er se en av mina första photshopade bilder som jag gjorde sista året på gymnasiet då jag läste bild och fot med inriktning på foto(ville läsa både, men då var man tvungen att läst kursen från tvåan...).
Varje termin hade vi vad vi kallade för en fotomara, då man fick tolv olika teman att tolka helt fritt!
Det ena var " Frukt ÄR godis!", och jag tolkade det så här:


Vill ni se en större bild kan ni klicka på bilden!

Som ni ser är det en dumlepåse, men sedan har jag photoshopat in "mina" egna dumlekolor, så består av äpple, blåvindruvor och physallis!
Kan lova att det inte var lätt att göra fruktdumlen, speciellt inte att skriva med physallisen...
Jag vet att redigeringen inte är den bästa, men det var min första rejält photoshopsarbetade bild!
Har dock lärt mig att tycka mer och mer om den...

Puss och kram

Therese

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Bra gjort med photoshoppandet =)

2010-05-26 @ 19:07:03
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Vilket jobb! Kul idé :D



Det är toppen med mig, hur är det själv?

kram!

2010-05-26 @ 20:11:44
URL: http://fikamed.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0