En nya kategori: Följebloggar

Vet att det finns en hel del, som undrar över vilka bloggar man följer, och därför har jag länge tänkt att start en katogori där ni kan se vilka bloggar jag följer.
Vissa är storbloggare och andra är mindre bloggar, som ändå gör min vardag lite roligare!

Vet inte riktigt vad det kommer att bli av den här kategorin, men jag hoppas att det kommer att göra att även ni, mina fina bloggläsare, hittar nya bloggar att följa och som kan göra er vardag lite roligare!

Hoppas ni tycker att det låter som en rolig idé!

Puss pch kram

Therese

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0