Mina svar!

Så nu är alla frågor besvarade!
Det har tagit ett tag, och på en hel del har jag verkligen behövt tänka till! Hoppas i alla fall ni är nöjda med svaren, för jag var riktigt nöjd med era frågor!

1.Vad fick dig att börja blogga?
Hmm, en jäkligt bra fråga...
Tror inte att det är så många som vet att jag började blogga på en annan blogg, innan jag skaffade denna...
Men anledningen till att jag börja blogga, var vad jag kan minnas, att jag alltid har älskat att skriva. Både dagböcker, sagor, noveller, dikter, brev, recensioner... Helt enkelt det mesta!
Jag ville ha en plats där jag kunde skriva ner allt möjligt, utan att alla som läser vet vem jag är...

2.Vad tycker du om min blogg? (www.malinjohanzon.blogg.se)
Har inte läst din blogg innan, men nu när jag skummat igenom den tycker jag att det verkar vara en blogg med variernade innehåll. Både inlägg med text och bilder, vilket gör det mer intressant för mig som läsare, och jag tycker att att det är en helt ok blogg=)

3.Vad vill du göra i framtiden?
Sådana här frågor är alltid svåra, men inom den närmsta framtiden, står det här på tur!
I augusti kommer jag att börja plugga till florist, vilket jag velat göra länge! Annars vill jag väl få ett jobb,  flytta hemifrån, resa, skaffa familj... Det som är ganska vanligt får jag väl säga^^

4.Vilka bloggar läser du?
Har ju nyligen startat en kategori som jag kallar följebloggar där jag listar en del av de bloggar som jag följer, därför tänker jag inte svalöja fler än de jag skrivit om^^ Annars förlorar ju kategorin sin poäng. Så titta gärna in där med jämna mellanrum, så får ni reda på det!
Men kan säga att det är ganska varierat! Följer några storbloggare, men även en hel del mindre bloggar.

5.vilket är ditt favortimärke och vilken är din favorit butik/kedja?

Hmm, tror faktiskt inte att jag har något favoritmärke, om man syftar på i klädesväg... Har aldrig varit intresserad av det, tycker oftast att dessa kläder är så galet dyra, och nio av tio gånger finns det likande kläder i de billigare kedjorna.
Har några butikskedjor som jag ofta är i och det är Gina Tricot, H&M, Vero Moda, Lindex... Alla dessa affärer har ju ganska lika kläder, men de är mest jag^^
Sedan får vi ju abslout inte glömma Ullared! Där handlar jag två gånger om året, och hittar alltid fina saker!

 

6. favoritfilm?
Tycker alltid att denna frågan är jättesvår eftersom jag gillar ganska många filmer inom olika genrar...
Dock är jag sjukligt svag för dansfilmer, typ Honey, Step Up med flera, men gilalr även Beck och Wallander, eller varför inte typ Harry Potter eller någon romantisk/komedi?
Men Honey har väl varit en favorit ett bra tag... Älskar musiken, och Jessica Alba tycker jag gör rollen riktigt bra!

 

7.Vad är ditt livs mest pinsamma minne?

Är det verkligen sådant här man vill berätta i sin blogg?
Kanske inte, men det finns säkert värre frågor^^
Hmm, får faktiskt fundera lite... Har väl hänt lite olika pinsamma saker genom mitt snart tjugoåriga liv...
Det jag först minns är i alla fall när jag var på simläger med den simklubben som jag simmade för då, för kanske  sex år sedan.
Vi befann oss i den lilla mysiga staden Lysekil, och bodde i en gul tvåvåningsbarack på en skolgård.
Om jag inte minns fel var det sista dagen, och vi höll på att packa ihop oss... Givetvis behöver man gå på toaletten, men de flesta var städade, så jag blev hänvisad till en handikappstoalett vid ledarnas sovsal.
Så jag går dit, öppnar dörren, tänder ljuset, och låser dörren, eller snarare så försöker jag låsa dörren... Låset vill nämligen inte som jag vill...
Försöker vrida det ordentligt, och till slut har jag låst... Tror jag i alla fall...
Så jag sätter mig på toaletten, och gör det jag ska, och plötsligt öppnas dörren, och en av mina tränare står där...
Hans chockade och generade min var obetalbar, men inte så jäkla kul när man sitter där... Så inser han att han står med dörren öppen, ber om ursäkt, och stänger snabbt igen, och säger att han står utanför och vaktar tills jag är klar!
Kan vi säga att jag ville dö där på fläcken, och aldrig behöva gå ut därifrån?
Men snabbt som sören var jag klar, och gick ut en aningen generad, och då säger tränaren:
- Varför låste du inte dörren?
Och jag svarar att jag faktiskt gjort det, men att det klyddat, så tydligen har det glidit upp igen... Som vi blev pinsamt medvetna om...
Sedan gick jag därifrån, och låtasades inte om som om det hade hänt!

Kanske inte det mest pinsamma som kan hända, men när man är 14 är det pinsamt!
Så jag hoppas att detta duger=)
Vill ni se bilder kan ni gå in här och titta, och välj Lysekil 2004, om ni vill se bilderna från lägret jag pratar om=)


8.Favorit djur?

Jag är otroligt svag för katter, tyvärr är jag jäkligt allergisk, så har svårt att kela med dem, men hundar är inte heller fel, eller varför inte en liten hamster eller ökenråtta?
Jag älskar de flesta djur, och det är säkert för att jag aldrig kunnat ha något eftersom pappa alltid varit allergisk...
För tillfället har jag fiskar och de är fina, men kanske inget djur som jag vill kela med^^
Men om istället för att välja ett "vanligt" husdjur, tänker jag faktiskt säga lodjur. tycker de är otroligt vackra!


9.Jag bara undrar om du tjänar pengar på din blogg, i och med att du alltid får så många kommentarer?

Nej, jag tjänar inte ett öre på min blogg! När jag skaffade min första blogg la jag in massor av reklam, men sedan tog jag bort de, för det var liksom inte jag!
Jag bloggar för att det är kul och inte för att tjäna pengar, men jag tänker samtidigt vara ärlig med att om jag fick ett bra erbjudande som skulle innebära att jag skulle tjäna lite pengar så skulle jag överväga att ta det! Men då skulle det vara för att det passar mig, och inte för pengarnas skull! Som ni säkert ser i min meny, gör jag reklam för cocoo.se, men det är helt frivilligt, och jag gör det bara för att hon har så sjukt coola smycken!


10. hur länge har du o din pojkvän varit tillsammans? Eller är ni förlovad?

Jag och min pojkvän har varit tillsammans sedan 16 mars 2008, så det är snart 26 månader, 2 år och 2 månader, faktiskt nu på söndag.
Nej, vi är inte förlovade, och har inga planer på det för tillfället, men vi vet båda två att vi vill förlova oss i framtiden, men det är inget som vi har bråttom med!
Vi är båda unga, och har framtiden framför oss!

 

11.vad är det bästa som finns?
Oj, vilken svår fråga... Finns ju så mycket som är helt underbart...
Men jag kör en liten variant^^
Det bästa som finns är att umgås med familj och vänner med massor av choklad och frukt att äta^^
Min familj och mina vänner betyder otroligt mycket för mig, och utan dem, vore jag ingenting! Dock är jag extremt svag för choklad och färska frukt, så det får bli en kombination av dessa!

 

12.Jag undrar vad du har för mål med din blogg?

Har faktiskt inget speciellt mål, den är mest för mig, ett ställe där jag kan skriva av mig, även om inte allt hamnar här... Jag vill dela med mig av mitt liv, men inte exakt allt... Vissa saker är för privata enligt mig.
Jag vill ge mina vänner en chans att läsa om min vardag, nu när man inte träffar dem varje dag i skolan, precis som jag vill ge alla er där ute en chans att se vem jag är!
Liksom det finns så många bloggar där ute som skriver om sina fantastiska och problemfria liv, där allt är guld och gröna skogar, och jag vill vara en blogg där det mesta finns med!
Knasiga saker som händer mig, roliga saker, sorgliga saker, tuffa beslut och mycket annat. Jag vill vissa att livet inte alltid är lätt, och att det är så som det är...
Visst sedan hade det ju varit kul att bli en lite större bloggare, men händer det, så händer det, annars förblir jag den jag är, och bloggar för att det ger mig något!
Har mött många fina människor sedan jag börja blogga, och det är underbart att läsa era fina kommentarer och att följa era liv!

Med min underblogg http://charmsforyou.blogg.se är väl målet att vissa vad jag kan, och ge er en chans att köpa de saker som ni gillar. Det tar tid att komma igång, och kanske kommer den aldrig riktigt igång, men jag har kul med det jag gör=)


13.skulle du hellre ha högklackat resten av ditt liv eller aldrig mer få ha skor?

Usch vilken svår fråga... Det beror helt klart på vad du menar med högklackat... Snackar vi 12 centimeters klackar, skulle jag hellre gå barfota hela livet, men är det lite lägre klackar på kanske 5 centimeter, så skulle jag lätt välja högklackat!
Hade haft svårt att gå barfota mitt i vintern, men om valet står mellan 12 centimeters klackar utan upphöjning fram hade valet blivit enkelt!

 

14.varför började du blogga?
Svaret finns att läsa på fråga 1.

15.vart får du din insperation ifrån?
Ja du, ibland undrar jag det själv! Det mesta får jag väl av mig själv, bara så där... Mitt huvud går på högvarv för det mesta!
Men ibland kan jag få en idé när jag ser något på TV, eller läser en bok eller en blogg. Nyheterna är också bra!
Men ofta är det i helt vanliga vardagssituationer som jag kommer på vad jag vill skriva om... Typ ser något på stan, någon diskussion som jag råkar snappa upp, eller så.
Visst ibland står det helt still, men oftast släpper det, och inspirationen flödar igen!
Det gäller att vara vaken och uppmärksam, för mycket man kan skriva om kommer bara flygande förbi, och är lätt att missa.

 

16.hur ser en perfekt ledig dag ut?

En perfekt ledigdag... Den börjar med att jag får sovmorgon till kanske nio eller tio... Vaknar med pojkvännen bredvid mig, och sätter på TV:n, och ser på Farlig fångst(tror det heter så), kollar på det tills det är slut.
När jag sedan går upp har någon gräddat pannkakor med mixade jordgubbar och grädde! Efter fruksoten, vill jag ta ett bad, med en bra bok i kanske en timme. Liksom bara ligga och njuta!
Lagom till lunch, vill jag åka ner i stan, sitta på ett café och äta en lättlunch med familjen, gå lite i affärer och sitta ut med kanalen i solen och äta en glass från en konfektyraffär på Gågatan eller från gamla Lejonet och Björnen, som nu är Glassfabriken!
Sedan vill jag komma hem, med massor av inspiration och pyssla lite, sedan bjudas på en god middag... Tacospaj eller chili con carne med en supergod sallad, och kanske ett glas vittvin...
Sedan vill jag ha soffmys med familjen, med egen poppade popcorn och en bra film! Kanske lite Wii-spelande också, innan jag går och lägger mig...

Nu blev man ju sugen på en sådan dag...^^

 

17.Vilket är ditt drömyrke?

Mitt drömyrke har väl alltid varit delfinskötare... Typisk flickdröm, men jag har alltid älskat delfiner, och skulle jag få chansen skulle jag nog inte säga nej!
Eller musikalartist, det hade också varit riktigt kul! Gick ju en musikalutbildning på gymnasiet, som jag älskade, men har lite problem med mina knän, och därför sökte jag inget som det efter studenten!
Men mitt mer realistiska drömyrke är att bli florist, och den drömmen kommer jag att påbörja i augusti, då jag börjar plugga till det!
Har även varit väldigt sugen på att lära mig typ göra tårtor och så, men inte hittat någon bra kurs, så det får komma i framtiden!


18.Tips på en bra mascara?

Jag använder inte smink särskilt ofta, och det är väl mest för att jag trivs utan smink, men även för att jag inte orkar lägga på det varje dag...
Men trots att jag inte sminkar mig så ofta, har jag massor av smink, och det är för att jag tycker det är riktigt kul! Kanske därför jag tidigare övervägde att läsa till make-up artist...
Älskar att sminka andra, så jag har en favorit, och det är Max Factor Masterpiece!
Tycker den är helt underbar, och gör det jag vill att en mascara ska göra!


19.vad är det bästa du vet?

Tror fråga 11, svara ganska bra på denna frågan=)

20. vad vill du syssla med i framtiden?

Som jag skrivit tidagre vill jag jobba som florist, eller något annat kreativt yrke! Klarar inte riktigt av stillasittande jobb... Blir väldigt rastlös=)

 21.vart skulle du vilja resa?

Finns så många platser, men jag skulle verkligen vilja åka till Thailand! Tycker det verkar så otroligt vackert, att jag själv skulle vilja uppleva det!
Många bloggare har ju varit där på senaste tiden, och bilderna är så vackra!
Sedan skulle jag vilja åka till USA, och uppleva New York, Las Vegas, ja en del olika ställen!
Dessutom skulle jag vilja åka till Italien i de södra delarna, även Österrike skulle få ett besök, Spanien vore inte heller fel, eller Grekland!
Finns många platser som jag skulle vilja åka till, men då behöver man pengar, och så mycket pengar har i alla fall inte jag!


22.Vilken är din favorit skräckfilm?

Usch, skräckfilm... Jag ska ärligt säga att jag avskyr skräckfilmer! Jag är väldigt lättskrämd, och eftersom jag har ganska livlig fantasi, skenar den lätt iväg, och därför undviker jag skräckfilmer...
Har dock sett en som jag tycker är bra, men vet inte om den räknas som skräckfilm, men för mig är den väl det, och det är filmen Dolt Under Ytan...
Enligt mig en riktigt bra film, som jag faktiskt sett om, och blev lika rädd andra och tredje gången! tror inte att den är något för en riktig skräckälskare, men för oss som gillar lite lagom^^
Jag kan uppskatta filmer, som liksom går lite in under skinnet på en, det är skräck för mig! Många "vanliga" skräckfilmer enligt mig är bara äckliga och inte läskiga... Har sett SAW 1, och jag tyckte bara att den var äcklig, inte läskig...


23.största fobin?

Tokrädd för spindlar(inte de allra minsta, men modell större är helt uteslutna), djupt vatten, speciellt om jag inte ser botten(gud hjälpe mig och jag skulle befinna mig på en båt, som börjar sjunka...), getingar, bin, höjder(kan kanppt stå på en stol... Minns en gång då min simtränare skulle vänja mig av vid min höjdskräck när jag stod på startpallen, så han tvingade mig att under en halvtimmestid, gå upp på pallen, dyka i, simma till trappan, gå upp på pallen... Ja, ni fattar, och jag kan bara säga att det inte blev bättre... Lika höjdrädd idag^^).
Har några fobier, men kan ändå hantera mig i de flesta fall. Finns många som blir mer hysteriska än jag^^


24.vad gör dig lycklig?

Finns ganska mycket saker som gör mig lycklig, är inte så kräsen!
Men att umgås med min familj, mina vänner, och min släkt gör mig lycklig, för de betyder mycket för mig!
Att få vara kreativ med kamera, lera, papper, ingredienser till en kaka eller mat, det gör mig lycklig!
När solen skiner eller ett stilla sommarregn faller, det gör mig lycklig!
När den första snön faller, och lägger sig som ett täcke på marken, det gör mig lycklig!
När de första blommorna slår ut på våren, det gör mig lycklig!
Att känna att jag betyder något för någon, och gör skillnad, det gör mig lycklig!

Skulle kunna göra listan hur lång som helst, men jag blir lycklig av så mycket! Jag försöker se allt som om det vore sista gången jag såg det, och då blir jag lycklig!
Jag försöker leva i nuet även om det ibland är svårt, men det är då jag är som lyckligast!


25.Vilken är den absolut bästa film du har sett?

Fråga nummer 6, ger dig svaret på det! 


26.hur länge har du bloggat?
Hmm... Jag har bloggat sedan augusti 2008... Det var på min gamla blogg, men när jag sedan började blogga mer "påriktigt" startade jag denna bloggen, och så har det fortsatt!
Så i augusti i år blir det två år, så inte särskilt länge om man jämför med dem som gjort det länge, men ändå lite längre än vanligt...


27.vad använder du för smink?
om jag skrev tidigare använder jag inget smink direkt, men när jag väl använder det beror det på vilket humör jag är på...
En "vanlig" sminkning skulle väl vara svart flytande eyeliner i en "kråkspark" och ett lager mascara, och kanske lite läppglans och rouge.
De gånger jag vill göra lite med blir det flera olika ögonskuggor, rouge, mascara, eyeliner, läppglans/läppstift, concealer och ibland foundation och/eller puder...
Då tar det tid, och jag är noga, så till fest kan det lätt bli något mer avancerat!

28.har du nån pojkvän?

 Ja, det har jag.


29.vem är du? Eftersom det är första gången jag är inne på din blogg. Läste att du sysslar med dans, det gjorde jag också förut och älskade det.

Ja, vem är jag?
Nä, skämt åsido=)

Jag heter Sara Therese Andersson. Mitt tilltalsnamn är Therese, men de flesta kallar mig för något av mina smeknamn, Thessie, Thess, Thessan, Thesa eller dylikt. Hade väldigt svårt för mitt namn när jag var liten, för de sista bokstäverna rimmade på fes, och barn kan vara ganska elaka när det gäller just sånt=)
Idag tycker jag betydligt bättre om mitt namn, men trivs med mina smeknamn, de är liksom jag, och olika vänner och familjemedlemmar kallar mig olika namn, på så sätt blir de mer unika=)
Jag är född den 25 juni 1990 kl07:04, morgonpigg redan då^^
Har alltid varit bosatt i en lägenhet med min familj som består av, mamma, pappa och min, än så länge, sjuttonåriga lillasyster, i utkanten av Malmö, och trivs som fisken i vattnet!
Området vi bor i är väldigt lugnt, och enligt mig hemtrevligt, så jag har verkligen ingenting att klaga på!
För tillfället jobbar jag som löneassistent, och har gjort det i snart ett års tid. Lär mig mycket, även om det är mycket jag fortfarande inte kan...
Pengarna jag tjänar läggs undan, så att jag ska kunna betala min floristutbildning som går på nästan 80 000 kr...
Sedan jag var kanske åtta eller nio år har jag sjungit i kör. Så det blir ungefär tio år, som jag sjungit i min hemförsamling, och det är lika kul fortfarande!
Dansa började jag med när jag var ungefär elva, och min nästkusin var lärare på Rydbergs, sedan dess har jag fortsatt, och nu dansar jag showstreet och street. Tycker det är riktigt kul, och trivs verkligen med det!
Dansar i två olika föreningar, och de är ganska olika i tillväga gångssättet men lika roliga för de!
Jag är en kreativ tjej, med huvudet i det blå, men med fötterna på jorden. Försöker leva för varje dag, och se det positiva och se lösningar istället för problem.
Jag tror att jag är omtänksam, trevlig, ganska rolig, blyg(om jag inte känner en person), pratglad(när jag känner någon), ja lite som vilken tjej som helst...
Ska väl tillägga att jag är ganska ograciös, och det är väl en nackdel när man dansar, men lika kul för det!
Älskar även att spela teater, men det har inte blivit av sedan jag slutade gymnasiet... Jag gick en musikalutbildning då, och det var tre helt underbara år!
Kom med i Malmöstads luciatåg, kom med i skolans musikal, spelade Pinocchios pappa i vår slutproduktion, träffade massor av härliga människor... Man kan ju börja sakna=)
Som ni kanske förstod när ni läste mitt mest pinsamma minne, så är jag gammal simmare, men det slutade jag med när jag var fjorton eller femton pga lite olika saker, och idag kan jag sakna det... Men har inga planer på att börja igen på en sådan seriös nivå...

Riktigt svårt att veta vad ni vill veta, men det här var lite i alla fall...


30.Hur hittade du min blogg? (http://zofiesworld.blogg.se)

Kollade runt på blogg.ses hemsida, och klickade på mest kommenterade och där bland dessa tjugo fanns du=) 


31.Varför vill du bli florist?

När jag gick i åttan, praktiserade jag i en blomsteraffär(valde det helt själv) och blev riktigt kär! Jag fick binda buketter, plantera blommor, göra lite egna arrangemang, ja, jag fick lära mig lite om vad det innebär att vara florist, och jag fullkomligt älskade det!
Fick även jobba lite extra där, och stortrivdes! Älskar att få lov att arbeta med händerna och använda min fantasi!
Det är ett väldigt variernade yrka, och det tror jag är vad jag behöver=)
Var på väg att söka in på floristlinjen när jag skulle välja gymnasium, men man blir väldigt låst eftersom den inte är samhällsinriktad, därför valde jag musikallinjen istället, som var en samhällslinje i botten!
Jag ångrar verkligen inte mitt val, och är glad att jag valde linjen jag valde, men nu ska jag förverkliga min floristdröm. Har dock inga planer på att starta eget, men man ska aldrig säga aldrig, så det kanske kommer i framtiden!

32.Havssalt eller swimingpool?

Hmm, tycker om att bada i havet om det är tång- och manetfritt... men det är det inte alltför ofta, så får nog säga swimmingpool! 

33.Vad är den konstigaste drömmen du haft?
Ja... De flesta drömmar jag har är väl lite halvskumma... Inte direkt sammahängande eller logiska, men en dröm jag minns från när jag var mindre, var att jag såg ett stort clownansikte som sa att jag inte fick följa med mina föräldrar, och så skratta han jättehemskt... Vaknade faktiskt och storbölade!
Ska påpeka att jag aldrig varit rädd för clowner så fattar än idag ingenting^^ 

Puss och kram

Therese

 


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hahaaa, ett sådant pinsamt minne har jag med från skolresan i Göteborg. Jag var 12 år :P

2010-05-12 @ 13:10:59
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

hahah skönt pinsamt minne ;)

2010-05-12 @ 13:31:37
URL: http://conler.se
Postat av: Angeliqa

svar: nu har det gått över! :D(A)



kram

2010-05-12 @ 13:40:19
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Absolut :D Jag älskar att gotta mig i andras pinsamheter, mest för att jag är så sjukt pinsam själv :P

2010-05-12 @ 13:45:59
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Haha ja tänk vad saker som var så pinsamt en gång i tiden, inte känns så farliga nu ;D

2010-05-12 @ 13:46:17
URL: http://conler.se
Postat av: Sagaa

Ooh, längsta inlägget ja sett tro ja:D

med mig är det bara bra:D

2010-05-12 @ 13:54:12
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: Sagaa

Haha ja de är klart;)

jaa, allt bra själv?;)

2010-05-12 @ 13:59:38
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

hahah precis ;)

2010-05-12 @ 14:10:09
URL: http://conler.se
Postat av: A.C

mm jag vt..:)



dt e bara fint med mig..sj då?:9

tack för svaren:D alltid kul att läsa^^

2010-05-12 @ 14:31:47
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: emma nilsson -

jag vet inte riktigt, tälta med kompisar tror jag :)

2010-05-12 @ 15:13:08
URL: http://eemmanilsson.blogg.se/
Postat av: emma nilsson -

hahah kul :p här är det jätte varmt och sol :)

2010-05-12 @ 15:21:31
URL: http://eemmanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja lite mysigt är det :D

2010-05-12 @ 15:36:04
URL: http://conler.se
Postat av: A.C

yes:D

ehe..vad ska du göra idag då?:)

2010-05-12 @ 15:36:18
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv; Med en kompid :) dd?

2010-05-12 @ 16:18:33
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: Natalita

- hehe okeii^^

2010-05-12 @ 16:54:41
URL: http://nataliitaa.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, så sant så :) Hoppas jag får känna lite mer skadeglädje snart hahaaa.

2010-05-12 @ 17:10:58
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Saga

skönt att höra!:D

2010-05-12 @ 17:14:18
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: Dikk Bluball

Jag måste ju berömma dina tydliga vältaliga svar.

2010-05-12 @ 17:18:52
URL: http://dikkbluball.blogg.se/
Postat av: ELIN

Mkt frågor o svar :P

2010-05-12 @ 17:27:06
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: evelina jonsson

det är bra, sj?

2010-05-12 @ 17:38:19
URL: http://caisaevelinajonsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

hehe coolt :D

2010-05-12 @ 18:08:50
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

jaha okej =/

tack så mycket!:)

och kul med svar på frågor :D

2010-05-12 @ 19:07:57
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

sv. ag är bra tack:) Jag har haft en dålig två dagar men nu är det bättre, du?

2010-05-12 @ 19:15:54
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

sv: vad kul! :D

jag funderar på att börja dansa street och show jazz nästa år! :)



vad dansade du nu igen?

kram

2010-05-12 @ 19:26:27
URL: http://idoljulia.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul att läsa alla frågorna och svaren =)

2010-05-12 @ 20:02:16
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: thaipinnen ♥

roliga svar:D

2010-05-12 @ 20:04:02
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv_ härligt:) jo allt är bara fint, har nyss kommit hem så!:) själv då?:)

2010-05-12 @ 21:21:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MATHILDA ღ

SVAR Det är bra med mig=) Själv?

2010-05-12 @ 21:37:21
URL: http://mathildaaz.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så mycket roliga frågor och svar!



Roligt att sjunga i kör, uppträder ni något med? :)

kram!

2010-05-12 @ 21:57:11
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Tack så jättemycket söte ! :D

2010-05-13 @ 00:04:48
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja den är jätte god :)<3

2010-05-13 @ 00:05:23
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: CArin

Kul att läsa igenom alla frågor. Man får en bra bild av dig=)



ha de

2010-05-13 @ 01:46:53
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

svar: haha, japp :) ska du göra idag då ?



kram

2010-05-13 @ 07:52:03
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

inte dåligt med frågor :)

2010-05-13 @ 09:22:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

jättebra svar, tycker en sådan dag lät jättebra! :D



svar: mår du bättre nu då? =)

2010-05-13 @ 11:12:01
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej nice! ;D

ne kanske kompisar

2010-05-13 @ 11:39:38
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra svar :D

2010-05-13 @ 12:01:04
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

vad kul! tack för svaren! :D intressant att läsa om dig =)



idag är jag leedig, har passat på att träffa kompisar =)

2010-05-13 @ 12:21:05
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

intressant :)



Ha det fint :)



ps. ny fototävling med grymt pris

2010-05-13 @ 20:12:27
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Lovisa

Hihi kul å läsa !! Måste nog göra en sån dr frågestund hos mig oxå verkar kul !!

2010-05-14 @ 07:44:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0