Nothing special

God morgon mina fina läsare!

Veckans sista arbetsdag, och det känns hur gott som helst! Ska bli riktigt skönt med lite extra lång ledighet, men får hoppas att vädret blir lite roligare, än vad det är nu!

Igår gick det faktiskt helt okej på dansen! Visst vi fick tragla en del grejor flera gånger, men till slut kändes det som om vi kunde det(ta i trä!)!
När vi sedan fick vända oss och dansa från speglarna blev allt mycket svårare, men till slut gick det med! Så jag håller tummarna att minnet är med mig på fredag!

Idag blir en ganska lugn dag! Ska bara iväg och sjunga i kören och så där... Ska faktiskt bli riktigt skönt!

Vad ska du hitta på idag?

Under dagen kommer jag att svara på de frågor som jag fått in under frågestunden!

Puss och kram

Therese

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

godmorgon :)

2010-05-12 @ 09:16:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Hejsan, fin logg du har! :)

Besök gärna min nystartade blogg!

Ifall du vill följa den på bloglovin, kan jag följa din, säg bara till! ;)



Kram!

2010-05-12 @ 09:35:55
URL: http://angeliqapetrow.blogg.se/
Postat av: Linnéa

are you sure it isn't pollen then?

2010-05-12 @ 09:57:59
URL: http://linneabynight.webblogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0