Jisses vilket långt uppehåll det blivit......

foto0059 (MMS)

Jisses vilket långt uppehåll det blivit... Och enda anledningen är mycket med nya skolan och sedan en vecka tillbaka har jag praktik så det tar på krafterna och tiden! Men jag har kul och trivs! Bilden är ett företagsarrangemang som jag gjorde med Gloriosa och strån i höga vaser, som jag tycker var jäkligt snygga i alla fall! Idag blev det fortsatt städning av källaren samt fick jag börja jula! Kransstommar som kläs med julgranskulor! Så har nynnat på kalsonger under eftermiddagen. Puss och kram Therese


Kommentarer
Postat av: Siri

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 01:46:54
URL: http://djurförsäkring.net


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0