En del av min identitet ska tillbaka


Måndag igen, och det är riktig höst ute...
Man kan ju undra var den härliga sommaren tog vägen... Nu bara regnar och blåser det som om det redan var höst.
Därför spenderar jag dagen med att redigera lite bilder från helgens bröllop under en filt och med FRIENDS på TV:n, för att glömma höstrusket.
Men ser i alla fram emot kvällen, ska ju iväg och simma mitt första riktiga simpass på flera år. Ska ju ärligt erkänna att jag är ganska nervös, men det ska bli kul!
     Slutade för så många år sedan, men har inte riktigt kunna släppa det. Det var en så stor del av mig under hela min uppväxt och en dag bara försvann det. En liten bit v min identitet bara försvann i ingenting...
Ni vet, man kommer in i ungdomsfasen, tröttnar, skaffar pojkvän och vill revoltera...
För min del blev det väl inte som planerat...
Dåligt inflytande påverkade mig, och hela sluta-simma-grejen blev ett lite hastigt beslut som jag sedan fått ångra i flera år.
Åren gick och jag insåg att jag aldrig skulle kunna komma tillbaka till där jag var, oavsett hur gärna jag skulle vilja.
Jag var duktig och kunde ha gått ganska långt, men jag högg mig själv i foten, och bara tvärvägrade...
     Men nu sitter jag här och ska plocka upp gamla trådar igen, och det känns bra! En del av mig själv ska sättas tillbaka på sin rätta plats...
Men ska väl inte ropa hej förräns jag genomfört första passet, så får väl se hur det ser ut ikväll!







P.S Glöm inte att vara med i min tävling om vilka som är mina favoritbågar, bara 2 dagar kvar!!! D.S

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men saken är den att jag biter naglarna med nag)ellack på. Jag kan inte vara utan nagellack för då känner jag mig smutsig, men endå så biter jag. Men tack för tipset endå. ;)

2011-08-29 @ 17:50:05
URL: http://jessicasays.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0