Jag överlevde trots allt!


Loppet är avklarat! Och vad ska man säga?
Skitväder, kallt, ösregn, immiga glasögon, sjuk träningsvärk, trasig mp3-spelare, dyngsur och otroligt jobbigt?
Det är nog så som jag skulle sammanfatta mitt lopp.
     Hade verkligen tänkt springa hela, men efter kanske 1,5 km började jag gå, glasögonen var helt igenimmade och middagen åkte hiss, men jag ska inte klaga!
Jag tog mig runt och får absolut vara nöjd med det.
     Förra gången jag sprang Vårruset var vädret ändå mer på vår sida, och jag orkade hela 3 km, men att ha tränat ett hårt pass igår, att ha träningsvärk för första gången på evigheter plus det dåliga vädret spelade i alla fall stor roll för mig!
Men slutade ändå på plats 1303 med tiden 40:58(eller 40:15...?), så under omständigheterna är jag nöjd!

Ditt resultat

I FORM-loppet Malmö 2011
Therese Andersson Malmö
Startnummer 306
Klass 5 km
     
 BruttoresultatNettoresultat
Mål 40:58 40:15

Och efter en varmdusch samt en bar från Pauluns känner jag mig helt okej. Kroppen gör ont, men jag är nöjd!
     Nu blir det mitt favoritprogram, House, med en liten gräddbulle och bara njuta av kvällen!
Ska sedan börja ladda om inför morgondagens träningspass, men hörde från Malin att badet eventuellt var stängt, så får väl hålla koll!
Kanske blir en vilodag i alla fall, och då ska jag verkligen ta chansen att stretcha ut ordentligt, behöver ju inte vara tokstel på torsdag när dansen börjar...

                             

Kommentarer
Postat av: ABBER FOR PRESIDENT!

mm eller hur ! man behöver lite färg när de tär så fult vädår ! :( Tack förresten dude ! :D

2011-08-30 @ 23:03:24
URL: http://aabber.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0