Renovering avslutad

Knappt att jag vågar tro det, men jag tror faktiskt att jag är klar...
Det har hänt en hel del här nu, faktiskt.
Den gamla headern är borta, än vet jag inte om den jag valt passar mig just nu men den får hänga med ett tag i alla fall, har ändrat bakgrundsfärg, och en del teckensnitt, och det känns nytt och fräscht!
Har även plockat bort de flesta av de gamla kategorierna och gjort dem färre, får se om fler ryker, men de som är där nu får vara kvar så länge.
Man kan inte göra allting samtidigt!

Ett bra dagsverk, så nu tänker jag njuta av årets Allsång på Skansen och sedan Morden i Midsomer.


Kommentarer
Postat av: Annie

jag har med nästan läst alla böcker som översatts. Det får jag kolla upp och läsa någon av henne med! Kram :)

2011-07-06 @ 09:04:27
URL: http://acandy.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0