Charader med många skratt


En fullspäckad helg, men så himla kul jag haft!
     Bilderna ovan är från tjejmiddagen i fredags, då det blev pizza, massa snask och charader!
Många många skratt, och meningen "Fiskarna håller på att dö, när akvariet gick sönder och vattnet rann ut..." var nog den som gav vårt lag mest huvudbry, och jag skojar inte när jag säger att den nog tog tjugo minuter att lösa...
Kanske var vi trötta eller så kunde vi inte komma på "håller på att dö", döende eller kvävdes var våra förslag, men det gjorde inte Josse gladare...!
    Riktigt kul hade vi i alla fall, och jag kom hem trött och fnissig!
Resten av helgen kommer senare i veckan, där ibland en konsert, som bara var helt galet bra!
Och jag hoppas att ni inte glömde bort era pappor igår!
              

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0