En lätt touch of glamor

Helgen är över, och jag är nöjd!
I lördags blev jag utbjuden på middag och bio, och det kan man ju inte tacka nej till!
Fick ju chansen att hoppa i nya klänningen, dra på mig strumpbyxor och högklackat, fixa till håret, och lägga en ordentlig sminkning, och bara vara mitt bästa jag.
     Det blev riktigt god fondue på Elyseé, och sedan deras helt ljuvliga tobleronemousse! Mätt som tusan, men gud så gott det var! Elyseé är verkligen en favoritrestaurang, och deras fondue blir aldrig fel!
     Bio stod sedan på tur, och efter många vändor bestämde vi oss för Crazy Stupid Love.
En lite mysig film, som var perfekt en lördagskväll. Den var inte helt fantastisk, men den hade sina stunder och sina poänger, och den bjöd på många skratt, vilket jag tycker är väldigt viktigt!
     Söndagen spenderades sedan genom att åka till Panduro, och handla lite smått och gott för att kunna pyssla massor.
Alltid kul att åka dit, men det blir alltid dyrt... Har väl svårt att bara handla lite... Shame on me!
     Men det blev inte bara slöseri med pengar, lite promenerande i det vackra höstvädret hanns också med!
Så nu är jag laddad för en ny vecka!
     Hur har din helg varit?
                              

Kommentarer
Postat av: Lina

Det underlättade, tack för tipset!:D

Låter som en härlig söndag!:)

2011-10-17 @ 09:28:55
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jodå det är bra! :)

2011-10-17 @ 11:20:22
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: Ja det går redan bättre även att maskinen bara har strulat hela dagen men det beror ju inte på mig som tur är :)



Å vad roligt att göra smycken. Jag gjorde det ett tag men tröttnade. Sen hade jag inte allt jag ville ha så det berodde nog lite på det.

2011-10-17 @ 19:14:26
URL: http://dolliblond.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0