Tjejdag 22/10 del1: Smikning på Make Up Store

Här kommer det ett litet bildkollage från min lördag. En fullspäckad dag med mycket skratt, god mat och underbara vänner!
Det var dags för Pernilla att lösa in sitt presentkort på Make Up Store för att få en privatsmikning, och sedan få välja valfria produkter till ett värde av 495:-.
     Har själv varit på den smikningen och älskade det! Man får lite olika tips och knep, och det bästa är att man får välja smink för hela värdet för "kursen/rådgivningen"!
     Den blev en trevlig timme då Pilla blev sminkad i guld/brun/lilanyanser, och jag som åskådare fick lite matnyttiga tips som jag också kan använda.
     Fin blev hon i alla fall, och sedan var det dags att välja produkter, vilket jag alltid tycker är svårt... Det finns så många olika färger, konsistenser och egenskaper som gör att, åtminstone jag, vill ha allt!
Sansade mig dock med att "bara" inhandla en pensel och en eyeliner, men det var ett köp jag länge funderat på, och när det nu väl är genomfört är jag mycket nöjd!
Pernilla verkade också väldigt nöjd med ögonskugga, brynskugga m.m, och det var ju tur eftersom det var hennes "kurs".
     Har du varit på någon makeup-kurs?
                                

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Ja men eller hur, måste det vara kö de dagar de regnar? Fast det är klart, är det sol vill väl folk vara ute och göra något annat.

2011-10-24 @ 13:06:41
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Sara

Najs :)

2011-10-25 @ 09:31:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: victoria

Jag har faktiskt varit på make up stores makeup kurs:)

2011-10-25 @ 18:30:58
URL: http://vws.blogg.se/
Postat av: Tess Cameron

Åh va underbart med sååå fint smink

2011-10-25 @ 21:57:14
URL: http://tesscameron.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0