Bara ett jag-lever-inlägg



Då var jag tillbaka!
Har varit lite slagen av förkylningen och hemflytten, men nu är jag tillbaka på banan igen! Åtminstone för ett tag...
Höstrusket har dragit in över Malmö, med regn och blåst. Inget drömväder, but, hey what to do?!
Det är i alla fall full fart denna veckan, alla aktiviteter drar igång igen och det känns riktigt härligt faktiskt!

Detta blir inget långt inlägg för tröttheten kommer i kapp mig, och kudden är väldigt skön... Men ni vet i alla fall att jag lever!


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Tack! Färgåtergivningen är inte riktigt som jag vill ha den, men det är något att jobba på.



Igår regnade det i stort sett hela dagen här i Göteborg med, men med stövlar och regnjacka går det mesta. Och det är så mysigt när man väl kommer hem och får dra av sig de blöta jeansen och sätta på sig mysbyxor :)

2011-09-07 @ 10:36:33
URL: http://annawk.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0