Tricia Guild- en fantastisk dekoratör

Tricia Guild, en helt fantastisk inredare, dekoratör eller vad man  nu vill kalla det, med helhetstänk!
Hon visar att med små medel och enkla ting kan man göra mycket fantastiskt!
     Hennes senaste bok, STILSÄKERT  Färg, Mönster och Rymd, är en otroligt vacker bok, med många olika stilar. Det finns något för alla, den pråliga, den minimalistiska, den färgglada, den färgsvaga och allt passar ihop så fint!
     Jag själv kan ha väldigt svårt för att se mixade mönster och färger, men hon har knepen för att göra det vackert och funktionellt, och jag kan bara älska det!
     Om jag skulle flytta hemifrån nu eller bara renovera, skulle denna boken absolut vara med och ge mig inspiration och få mig att tänka i nya banor!
     Nedan är ett par foton ur boken, på de inredningar som verkligen tilltalar mig!

Så har du tre- till fyrahundra kronor över, tycker jag verkligen att du ska besöka din närmaste bokaffär och investera i den här boken, eller varför inte önska sig i julklapp eller dylikt?!
Enligt mig får man verkligen valuta för pengarna, och det är en sådan bok som man gärna lämnar framme som en del av inredningen. Just för att den är så vacker, och blir ett fint blickfång med sina starka färger och fina bilder.
     Hon har släppt flera böcker, och en som har mest fokus på inredning med blommor hittade jag på en rea för endast 79:-, så håll ögonen öppna, så kan man fynda till riktigt bra priser!
Denna boken är översatt till svenska, men jag tror att den även går att få tag i på engelska om man föredrar det!
                         


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ser ut som en bok med mycket inspiration :)



Sv: Vad kul, vi köpte spelet förra sommaren så det är inte säkert att det finns kvar, men det skadar ju inte att kika lite extra.



Haha nej kändisglam hittar man då verkligen inte på min blogg ;) Kul att du tycker om den ändå!

2011-09-25 @ 11:02:44
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Linda

ja (:

eller hur är det snyggt!:D

2011-09-25 @ 13:36:39
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Elin

Sv: Nej, ja har väll inte gjort något speciellt roligt, packat och suttit vid datorn typ. Sj?

2011-09-25 @ 14:33:30
URL: http://phototree.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj vad mycket flickaktigt och rosa!

nej inte som jag tyckte om.



SV: aha okej! ja att dom var söta kan jag tänka mig :)

2011-09-25 @ 18:17:50
URL: http://beliveinme.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0