My hair and I

En ledig onsdag... Vad kan den tänkas bjuda på?
Det regnar inte i alla fall och solen skymtar igenom de tunna grå molnen som täcker himlen, men för min del gör det inte jättemycket...
Ska faktiskt till frissan idag och ansa mina slitna toppar och sätta i en toning.
Har inte helt bestämt mig för om det ska bli ljusare eller tona det i en rödnyans igen... Får alltid samma problem när jag ska till frissan... Blir alltid sugen på att klippa håret kort eller klippa lugg, kanske lägga i några spännande slingor, eller färga topparna... Men oftast sansar jag mig, klipper topparna och tar en lite diskretare färg...
Vet att jag skulle ångra mig om jag klippte av allt hår...Har trots allt sparat ganska länge!

Brukar du drabbas av samma problem, eller är du tvärsäker direkt?

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

Ja det är väldigt skönt! Det är även ett vikariat för en som ska gå på mammaledighet så det gäler ju ett tag! ;)

Men åh va kul med florist, det är faktiskt en "hemlig" dröm jag har haft nästan hela livet. Men är det svårt att utbilda sig till det och tjänar man bra på det eller är det typ som ett vanligt butiksbiträde? =)



Nej inget speciellt, vi har mest kikat runt lite för att vi är sugna på att resa någonstans!

2012-06-15 @ 16:26:51
URL: http://linneamarksell.blogg.se/
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Allt bra??:D



KRAM

2012-06-16 @ 10:33:50
URL: http://linneaphoto.blogg.se/


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0