Vacker höstkrans till dörren

Efter min naturrunda blev det en del material över, och det resluterade i en vacker krans att hänga på dörren.
Lindade materialen på en halmstomme, och lindade sedan en bit med bara tunn myrtentråd i guld, för att skapa en mer spännande känsla och ge en annan textur, och jag tycker att det gör att den känns lite lyxigare...
När allt var lindat, stack jag in kastanjerna där det behövdes/passade, och det hela avslutades med ett tunt sidenband!
Och nu hänger den på ytteerdörren, och gör mig glad varje gång jag kommer hem!
Så enkel att göra och vacker blev den!
 
//Therese

Kommentarer
Postat av: Fairy of Inspiration

Å vad härligt med höstkrans till dörren!

Svar: Ja verkligen=) ! Är kul att se den varje dag och få njuta av den=) snabbt och enkelt gjort dessutom=)
Therese

2012-10-14 @ 00:21:31
URL: http://www.fairyofinspiration.se


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0