En kväll i festivalens tecken

Igår blev det en kväll på festivalen, först familjen och sedan med fina vänner.
Pappa hämtade mig på jobb och vi körde ner för att äta lite, och sedan möta upp mamma för att se Petra Marklund på Stortorget.
Där i folkmassorna stötte vi även på min älskade pojkvän och hans föräldrar, och de gjorde oss sällskap till Stortorget.
Sedan blev det konsert för hela slanten, och jag njöt!
Händerna upp i luften, blev helt klart en av mina favoriter, och det verkade Stortorget också tycka... Allsång!
Konserten tog slut, och det var dags för mig att möta upp en av mina äldsta vänner, Loulou, och så Josse, för att se JOHNOSSI.
 
En praktfull konsert, och som vi sjöng till "What's the point"... Är lite sliten och hes i rösten idag... Men det var det värt!

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0