...en tröttis bredvid mig...

Är ledig idag på förmiddagen, och har ingenting planerat, vilket faktiskt är ganska skönt...
Solen försöker kika igenom dismolnen, lyckas inte helt, men det är i alla fall ganska varmt.
Det är fredag, och idag börjar Malmöfestivalen!
Tror tyvärr inte att jag kommer ner idag, men jag har en vecka på mig, så någon dag ska jag säkert kunna pricka in...
Finns en del artister som hade varit kul att se, och så är det ju all den goda maten som är kul att prova, titta på folk och vad som säljs i de olika marknadsstånden. Det är folkfest vela veckan!
Tyvärr jobbar jag mer eller mindre hela nästa vecka så får försöka pricka in kvällarna, men det löser sig alltid!
Även om jag inte har något planerat nu på förmiddagen, hade jag eventuellt tänkt mig en promenad i området, men med denna...
...tröttis bredvid mig, får jag antingen strunta i det eller gå en runda själv.
Eller så kan jag ju passa på att läsa en bra bok och bara slapa riktigt ordentligt innan jobbet kallar... Vi får se vad timmarna bjuder på!
 

Kommentarer


Charms For You!

Nu har min smyckesblogg öppnat!
Klicka dig in, och se ifall du hittar något!
Välj bland flera olika berlocker, armband, halsband, örhängen och mobilsmycken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0